Boys' life och Uncommon women


Det är över! Idag var sista dagen i skolan, jag vill bara lägga mig ner i fosterställning och gråta... Ok, det där var kanske lite väl. Men uhh vad sorligt det är!!! Imorgon har vi mötet, sen är det FEST hela dagen innan vi alla skiljs åt. Mög säger jag, mög, mög, mög!

I alla fall, våra examenspjäser är klara. Igår spelade vi upp Boys' Life och idag Uncommon women and others. Boys' Life gick så grymt bra och vi fick jättebra respons efteråt. Det är verkligen en grym pjäs och jag skulle defintivt rekommendera er att gå och se den om ni någonsin får chansen, den är så rolig!
Idag spelade vi upp Uncommon women and others och om jag någonsin träffar på författaren till den så  kommer jag skjuta henne utan att tveka. Nej, det där skulle nästan vara att ta i. Hon skulle få lida ordentligt först! Det är nog världens värsta pjäs jag någonsin läst, och den är inte ens rolig! Även om vi endast gör komedier detta året. Nej, det är allt jag har att säga. Men uppträdandet gick ok, även om pjäsen rent ut sagt suger.




Vår fantastiska regissör för Boys' Life, världens skönaste snubbe.



Kommentarer
Postat av: Gabriella

Grattis på examensdagen älskade syster :)

2009-04-17 @ 09:26:03
Postat av: alexandra

TACK!

2009-04-19 @ 03:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0