KATRIIIIIIIIN säger Glad Påsk!


Veckan med Matilda är slut, och det är ganska sorligt. Jag har haft så kul senaste veckan när hon varit här. Det började med 3 dagars festande. Torsdagkväll gick vi ut till The Hiest, lördag vandrade vi runt i Beverly Hills och tittade på alla lyxkåkar och kändisars hus. Enligt Matilda passerade vi Madonnas och Phil Collins hus, det ni!
På kvällen var det fest hos några killar från andra året, och i princip alla från skolan var där! Lördagen stannade vi inne i lägenheten och chillade. På kvällen var det fest hos några kompisar från skolan. Söndagen spenderades på California Adventure Park och första karusellen vi åker stannar mitt i allt pga av ett strömavbrott, och vi var tvugna att gå sista biten. Haha, det var en upplevelse. Tisdagen vandrade vi runt i Griffith Park och gick upp till obsevartoriet, vi gick säkert över en halvmil! Vilket i princip var uppförsbacke hela vägen också dessutom. 
Onsdagen var sista dagen innan Matilda skulle åka hem så då gick vi till vårt favoritställe Pasta Pamadora för middag och sen vidare på bio. Vi såg I Love you, Man och den var så bra! 
Nu när hon har åkt känns det så tomt, jag vill prata gamla Björn Gustavsson minnen skrika KATRIN och prata om vart Fred kan ha tagit vägen? 

Idag är det Påsksöndag och jag fick inget ägg i år, jag vaknade och insåg till min besvikelse att det inte fanns något ägg under kudden. Usch, jag börjar bli vuxen.. Jag har insett att mer och mer försvinner medan jag bor här borta. Det är konstigt att vara utan sin familj på högtider som den här. Jag åt iaf ett ägg till frukost vilket räknas lite grann så det får bli mitt sätt att fira påsk i år. Förhoppningsvis väntar ett ägg fullt med godis på mig när jag kommer hem, mamma och pappa???? 


Se hela bilden


Glad Påsk allihopa!



    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0