Aaron Carter och en Vals!


Jag förstår inte, vad är det med min rumskompis Erin Carter och kändisar? Vart hon än går så stöter hon på alla de här stora, kända människorna. Först ut var Jonah Hill från Superbad och Robert Pattison, Twilight snubben. Någon dag senare ser hon Adam Levine, sångaren i Maroon 5, sitta några bord bort från henne på en restaurang. Fjärde kändisen på listan var Britney Spears som hon såg random i ett köpcentrum. Samma dag (!!) ser hon Christopher Lloyd, en av mina favoritskådespelare. En tid senare springer hon förbi Michael Sheen, brittisk skådespelare inne på Ralphs av alla ställen! (matvaruaffär, typ som Ica i Sverige) För några kvällar sedan hängde hon på ett hotell som hennes pappa just nu bor på, och där ser hon Claire Danes! Vad är det med människan, hon är som en magnet som bara drar till sig kända skådespelare!

Sist på listan är Aaron Carter och för en gångs skull var vi allihopa med henne när hon stötte på honom. Vi var ute på Le Deux, som är en klubb här i L.A. Jag har precis varit på toaletten med Elysha och när vi kommer ut ser vi Mandi och Erin stå med några random killar. Så vi går upp till de och jag fattar först inte att det är han. Inte ens när jag hälsar på honom och Erin viskar att det där är faktiskt sångaren Aaron Carter. Jag tittar skumt på henne, skrattar och säger "Neej, det är inte han. Han ser inte ut sååå!" Men till slut inser jag att det nog måste vara han ändå, med tanke på att jag inte sett den här människan sen han hade sin pik i karriären (vilket är typ 8 år sedan) så är det inte så konstigt att jag inte kände igen honom. Anyway, det hela slutade med att han och hans flickvän bjöd med oss till efterfest i hans hus, och självklart följde vi med! Det var en kul men skum kväll. Jag har festat med Aaron Carter, haha vad är oddsen?

För några dagar sedan hade vi vår uppvisning av vår 1800tals vals. Det var precis som Charleston och jazz dansen, att vi skulle spela upp en liten scen före, i mitten och i slutet av dansen. Jag spelade Florence Nightingale och året var 1861. Vi var på en bal och vi firade att Lincoln hade blivit president. Dansen gick jättebra, Mr. Knowles var så imponerad av oss så han gav alla i klassen A:n, vilket är detsamma som MVG. Jag fick A även på min research om tidsperioden. Så thank you, Mr Knowles! Nu väntar mask-arbete i Movement. Vi ska iklädd en mask framföra en dans som vi själv koreoograferar en och en till en låt vi själv väljer. Dansen måste symbolisera Eld, Vatten, Luft eller Jord. Jag har ingen aning om vad jag ska göra. Förhoppningsvis vet jag snart men ideér mottas gärna!    



Mandi and Moi. Ignorera mitt mongo ansiktsuttryck, men här ser ni klänningen


  
Waltz, Waltz, Waltz!



Handsome guys från 1800-talet


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Så fin du är :D Men ha större bilder för man ser inte riktigt för bilden är så liten. Härligt att du fick A :D Men du är bäst på skådespeleri! Nu har det äntligen börjat snöa här hemma igen, men det är inte i mängder, men en bit på vägen ;) Saknar dig systeryster :D <3

2009-02-03 @ 10:33:04
Postat av: Natta

Åh, vilken fin balklänning!

2009-02-10 @ 20:16:04
URL: http://nightingale.blogg.se/
Postat av: alexandra

Taaack!

2009-02-12 @ 07:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0