En förkyld woolgatherer


Örk, jag är sjuk.. Igen. Och idag var det tänkt att vi skulle spela upp våra scener. Miss Lech sa att det inte var nödvändigt utan vi kunde vänta tills nästa vecka om vi ville. Min scenpartner Demitrius hade influensa och jag är förkyld med feber, men vi bestämmde oss för att bara bita ihop och köra hårt, everything for the art you know. Minuterna innan vi skulle upp på scen satt jag och tänkte på hur dumt det var att jag ens kom till skolan, jag var svimfärdig och önskade mest att jag låg hemma, nerstoppad i min säng. Men sen när det var vår tur fick jag plötsligt en otrolig energikick och min förkylning och feber var som bortblåst. Och vi var såå bra! Eller det kändes riktigt bra i alla fall. Vi var båda väldigt inne i det, tempot var great och allt kändes bara jättebra. Miss Bohannon, vår gamla teaterlärare var där och tittade och jag saknar henne så otroligt mycket! Vår nuvarande lärare Miss Lech är jätteskum, hon är väl ok men människan måste lida av någon form av personlighetsklyvning, hon är bara så konstig! Det är svårt att förklara henne, jag tror man måste uppleva henne för att förstå hur hon är. 

Igår var vi och såg Enter the Guardsman, en musikal som vår skola sätter upp. Den var bra! Storyn var lite tråkig men de gjorde ett riktigt bra jobb, och det var den sista som vi får se vilket är lite sorligt. För att byta ämne och prata om något helt annat så såg jag precis en bit av Familjen Griswoolds semester i Europa, om ni minns den filmen? Och precis när jag slår över till filmen ser jag detta http://www.youtube.com/watch?v=yFsDjmceuDo  Detta är mest för dig pappa, jag tror du uppskattar det haha.  

P.s. GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN GABBI!



Kommentarer
Postat av: Natta

"Ett päron till farsa" om jag får be ;p

2009-02-26 @ 23:08:17
Postat av: alexandra

haha familjen Griswold låter ju mkt ballare, men ja du har rätt. ett päron till farsa ska det ju vara!

2009-03-02 @ 06:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0