Hello again, my long lost friend...


För första gången på flera veckor har jag äntligen en stund där jag inte behöver göra något alls eller oroa mig över alla finals! Förra veckan var sjuk! Vi hade minst en final varje dag och denna har vi 4 till, jag orkar inte! Även om jag älskar det jag gör så finns det ju ändå gränser. Idag hade vi en final i movement, imorgon väntar 2 monologer och på onsdag ska vi spela upp vår Shakespeare pjäs. Just nu ser jag bara fram mot alla finals, för det är de bästa som är kvar!
Förra veckan var hektiskt, vilket bestod av 2 finals i movement, vi spelade upp vår scen i acting, vi hade ett prov i voice and speech och ett annat prov i teaterhistoria. Men nu är det snart över och det känns så skönt! På torsdag börjar våra examenpjäser och det ska bli så kul och jag ser verkligen fram emot det! Ledsen över den dåliga uppdateringen men jag har het enkelt inte tid! Men om några dagar har det lugnat ner sig igen så då drar jag igång igen!



Från Disneyland när vi var där för några veckor sedan, helt sjuk berg och dalbana!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0