Ett sista inlägg


Tänkte bara säga att den här bloggen är ganska död, som ni antagligen förstår. Jag har även valt att inte längre göra denna bloggen privat utan lägger nu ut den ifall folk vill läsa. Nya bloggen heter i alla fall: http://www.alvasvarld.blogspot.com  Gå gärna in och läs den! Möjligtvis fortsätter jag med den här bloggen andra året på skolan, eller så fortsätter jag bara på den nya, jag får se.

Jag har haft ett riktigt bra år, det bästa på riktigt länge och jag kan knappt vänta tills det andra fortsätter i September i år! Och nu, det ni alla säkert spänt väntat på. Vad hände med Alfred Molina? Jag såg aldrig människan.. Tyvärr. Men jag har fortfarande ett år, och då ska jag, jag lovar att jag ska, jag SKA hitta honom. Även om jag ska behöva muta rektorn för att hitta till hans rum...

Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0